EasyIQ Lightspeed

Automatisk oprettelse og vedligeholdelse af elever, lærer og klasser i Lightspeed.

Lightspeed System’s Mobile Manager er en MDM-løsning (Mobile Device Management). Mobile Manager gør det nemt at administrere enheder, der er distribueret i hele kommunen eller på den enkelte skole, og maksimere deres uddannelsesmæssige fordele. Mobile Manager sætter kontrollen i dine hænder, så du kan indstille tilpassede indstillinger, administrere brugere og enheder, skubbe apps og bøger til brugerenheder og køre indgående brugsrapporter.

Med EasyIQ Lightspeed sørger vi for at elever, lærer og klasser automatisk opstår i Lightspeed baseret på jeres UNI-Login informationer. Vi tager os altså af brugerdata i Lightspeed, mens I kan fokusere på indholdet på enhederne i løsningen.

Se prisen for EasyIQ Lightspeed herunder.

Vil du høre mere eller have tilsendt jeres pris, så skriv til os på [email protected] eller ring 2895 8397 til Michael Thomsen.