EasyIQ IDM

Automatisk brugerhåndtering

EasyIQ IDM er en modulopbygget identity management-løsning udviklet til uddannelsessektorens behov. EasyIQ IDM består af et basismodul og en række undermoduler, således enEasyIQ IDM 250 uddannelsesinstitution kun behøver at indkøbe netop de moduler, der er behov for.

Grundlæggende kan EasyIQ IDM oprette, vedligeholde og nedlægge elevernes kontoer med tilhørende rettigheder, hjemmebiblioteker, terminalprofiler og e-mail – helt automatisk.
Derudover indeholder EasyIQ-modulerne en række værktøjer og servicer, som gør hverdagen nemmere for lærerne samt det tekniske og administrative personale. Det drejer sig blandt andet om lettere adgang til udskrifter, nem ændring af password, sms-service, blokering af uønsket indhold fra nettet og meget mere.

Administrative systemer
Flere end 200 danske uddannelsesinstitutioner bruger allerede EasyIQ, og for at kunne imødekomme så mange forskellige uddannelsesinstitutioner som muligt, kan EasyIQ hente data fra stort set alle systemer, fx Tabulex, SIS, Easy-A, KMD Elev samt Ludus og Lectio. EasyIQ IDM er ikke et proprietært system og samarbejder gerne med alle institutionens andre database systemer/leverandører. Kontakt os, hvis dit administrative system ikke figurerer på listen.

Vil du vide mere om EasyIQ IDM?
For yderligere information eller en uforpligtende snak om EasyIQ IDM, kontakt venligst os på salg@easyiq.dk eller på 70 30 00 00

Udvalgte referencer
Bornholmsregions Kommune, Rødovre Kommune, Hvidovre Kommune, Aarhus Kommune, Jammerbugt Kommune