Chat med vores support
- Martina Gaarde
- 9. apr.
- 1 min læsning
Måske har du allerede bemærket det?
Det lille "hjælp-ikon" ændrer sig ind imellem til et chatikon.
Som noget nyt har vi oprettet en supportchat. Når en supporter går online i vores supportchat, ændres hjælpikonet til chat, og du vil se vinduet vist til venstre herunder.
Uden for chattens åbningstider, kan du stadig benytte Hjælp-knappen. Her bliver formularen, som er vist til højre her over, i stedet til en skriftlig sag, som supportteamet tager sig af i åbningstiden, som er mandag til torsdag kl. 8.00 - 16.00, og fredag kl. 8.00 -15.00.
En chat starter med tre felter, som skal udfyldes for at starte chatten; navn, emailadresse og selv meddelelsen.
Når du har klikket på "Start chat", vil en supporter deltage i chatten, så snart vedkommende er ledig.
Chatten er åben nogle timer om formiddagen og om eftermiddagen.
Er der travlhed på telefoner eller med skriftlige sager i vores helpdesk, kan chatten være lukket.
Vurderer vores supporter, at dit spørgsmål eller udfordring kræver lidt mere end bare et hurtigt svar på chat, vil chatten blive konverteret til en sag, som du vil få besvaret på mailadressen skrevet i chatten.
Hvor finder jeg chatten?
Chatten kan tilgås fra siden onlinehjælp, eller når man er logget ind (kun ansatte) i en af følgende løsninger:
Kodeskift
SkolePortal
Ugeplan
Meddelelsesbog
Årsplan
Tavlen
