Kom godt i gang
Opstart og support
Implementering
Vi ved hvor vigtigt der er, at få den rette opstart når der skiftes til nye løsninger og platforme.
Derfor sørger vi for i samarbejde med jeres organisation at klæde de ansatte på til at benytte deres nye arbejdsredskab.
Implementeringsforløbet kan foregå på forskellige måder:
-
Kurser - fysisk fremmøde hos jer med gennemgang af platformen og værktøjer
-
Online gennemgang med udvalgte brugere
-
Videokurser - benyttes både som kursusmateriale eller som opslagsværk, når en funktion skal genopfriskes
​
Nogle gange har man brug for svar her og nu.
Til dette anbefaler vi at søge i vores onlinehjælp, som har vejledninger til brugen af stort set alle funktioner i SkolePortal.
Vejledningerne opdateres i takt med eventuelle ændringer eller opdateringer i værktøjerne, så her kan du være sikker på at få den seneste udgave.
​
Support
EasyIQ's support er kendt for at være professionel, venlig og ikke mindst effektiv i behandlingen af sager.
Vi tilbyder support til lærer, IT-ansvarlige, ledelse og administrativt personale.
.
​
Har elever eller forældre brug for support, skal de henvende sig til skolens IT-afdeling, lærer eller administration.
Kontakten til os foregår igennem skolens ansatte
Supporten kontaktes ved at skrive en mail til support@easyiq.dk eller ved at
ringe på 70 30 18 88
på hverdage mellem kl. 8.00 -16.00
- fredag kl. 8.00 - 15.00