EasyIQ Lightspeed
Automatisk brugerhåndtering
Lightspeed System’s Mobile Manager er en MDM-løsning (Mobile Device Management).
Mobile Manager gør det nemt at administrere enheder, der er distribueret i hele kommunen eller på den enkelte skole, og maksimere deres uddannelsesmæssige fordele.
Mobile Manager sætter kontrollen i hænderne på en administrator, som kan indstille tilpassede indstillinger, administrere brugere og enheder, skubbe apps og bøger til brugerenheder og køre indgående brugsrapporter.
​
Med EasyIQ Lightspeed sørger vi for at elever, lærer og klasser automatisk opstår i Lightspeed baseret på jeres UNI-Login informationer.
Vi tager os altså af brugerdata i Lightspeed, mens I kan fokusere på indholdet på enhederne i løsningen.​
Prisen indeholder en oprettelsespris samt en årligt support- og vedligeholdspris, baseret på antal institutioner og antal brugere (elever + ansatte) på institutionerne.
Se priseksempler herunder, og tag kontakt for mere information.
​
Priser er i DKK og ex. moms.
​
Opstartspris/engangsbeløb: 8.000,- for første skole
Pr. ekstra skole/institution: 2.000,-
Priserne er i danske kroner og ex. moms.