EasyIQ Lightspeed
Automatisk brugerhåndtering
Lightspeed System’s Mobile Manager er en MDM-løsning (Mobile Device Management).
Mobile Manager gør det nemt at administrere enheder, der er distribueret i hele kommunen eller på den enkelte skole, og maksimere deres uddannelsesmæssige fordele.
Mobile Manager sætter kontrollen i hænderne på en administrator, som kan indstille tilpassede indstillinger, administrere brugere og enheder, skubbe apps og bøger til brugerenheder og køre indgående brugsrapporter.
Med EasyIQ Lightspeed sørger vi for at elever, lærer og klasser automatisk opstår i Lightspeed baseret på jeres UNI-Login informationer.
Vi tager os altså af brugerdata i Lightspeed, mens I kan fokusere på indholdet på enhederne i løsningen.
Prisen indeholder en oprettelsespris samt en årligt support- og vedligeholdspris, baseret på antal institutioner og antal brugere (elever + ansatte) på institutionerne.
Se priseksempler herunder, og tag kontakt for mere information.
Priser er i DKK og ex. moms.
Opstartspris/engangsbeløb: 8.000,- for første skole
Pr. ekstra skole/institution: 2.000,-
Priserne er i danske kroner og ex. moms.