top of page

Supportteamet

Vores support og helpdesk er med til at sikre dig en professionel, hurtig og effektiv behandling af alle dine sager.

​

Vi tilbyder support til lærere, IT-ansvarlige, ledelse og administrativt personale.
Har elever eller forældre brug for support, skal de henvende sig til skolens IT-afdeling, lærer eller administration. Kontakten til os foregår igennem skolens ansatte. 

 

EasyIQ-teamet er sammensat af personer med baggrund i både det tekniske erhverv samt tidligere undervisere i grundskolen.

​

Sådan får du support:

  • Ved at skrive en mail til support@easyiq.dk
    Når du sender en mail, oprettes et sagsnr. vedrørende henvendelsen, og sagen behandles inden for kort tid af supportteamet.

  • Ved at søge i vores onlinehjælp, hvor du finder vejledninger til vores løsninger

  • Ved at ringe til supporttelefonen i åbningstiden - 70 30 18 88.
    Bemærk -  Ofte beder vi om at få sagen sendt ind pr. mail, selvom du har valgt at ringe.
    Via vores skriftlige helpdesk, kan vi hurtigt sende sager videre til den rette supporter her på kontoret, og nogle gange kræver sagerne et lidt dybere kig i "maskinrummet", og måske en tilbagemelding til dig med link til vejledninger. 
     

Supporten er åben mandag til torsdag mellem kl. 8-16 og fredag kl. 8-15.

 

​

bottom of page