EasyIQ Support

I EasyIQ løsningerne er vores support og helpdesk et vigtigt og fuldt ud integreret værktøj i vores arbejdsdag. Derfor er supporten med til at sikre dig en professionel, hurtig og effektiv behandling af alle dine sager.medmikrofon

Når du sender en mail til vores support, så opretter vi et sagsnr. vedr. henvendelsen, som er din sikkerhed for altid, at kunne finde og følge sagens udvikling.

Husk inden du kontakter vores support – Måske ligger svaret lige her i vejledningerne eller brugervideoerne:

EasyIQ SkolePortal vejledning

EasyIQ SkolePortal brugervideoer

EasyIQ Office365 – kom godt i gang vejledning

EasyIQ Office365 brugervideoer

Hvis du har behov for hjælp eller noget der skal udbedres, så sender du blot en mail til:

support@easyiq.dk

Du modtager en mail fra vores helpdesk, som er er din beskæftigelse på, at din sag er blevet oprettet – du vil herefter blive kontaktet hurtigst muligt.

Et sagsnummer pr. sag

Vores helpdesk er bygget op om princippet et sagsnummer pr. sag/opgave. Derfor beder vi dig oprette to forskellige sager i helpdesken, hvis du har spørgsmål til to forskellige emner. På den måde kan vi tildele sagen til netop den medarbejder, som har spidskompetencer inden for det pågældende område.

Hvis du har spørgsmål eller tilføjelser til din sag, efter den er oprettet, er du meget velkommen til at besvare de respektive e-mails fra helpdesken med “Emnefeltet” intakt, således vi kan sikre, at dit svar ender ved den rette sag.

Du er også altid velkommen til at kontakte os pr. telefon, hvis du har spørgsmål eller lignende til vores løsninger.

Ring 70 30 18 88 for supporten