EasyIQ Support

I EasyIQ løsningerne er vores support og helpdesk et vigtigt og fuldt ud integreret værktøj i vores arbejdsdag.
Derfor er supporten med til at sikre dig en professionel, hurtig og effektiv behandling af alle dine sager.

Når du sender en mail til vores support, oprettes et sagsnr. vedr. henvendelsen, som er din sikkerhed for altid at kunne finde og følge sagens udvikling.

Vi tilbyder support til lærere, IT-ansvarlige, ledelse og administrativt personale.
Har elever eller forældre brug for support, skal de henvende sig til skolens IT-afdeling, lærer eller administration. Kontakten til os foregår igennem skolens ansatte. 

EasyIQ-teamet er sammensat af personer med baggrund i både det tekniske erhverv samt tidligere undervisere i grundskolen.

Sådan får du support:

  • Ved at skrive en mail
  • Søge i vores online hjælp, som du ser her på siden i nederste højre hjørne
  • Eller ringe til supporttelefonen.

Supporten er åben mandag til torsdag mellem kl. 8-16 og fredag kl. 8-15.

Når man sender en mail til [email protected], oprettes et sagsnr. vedrørende henvendelsen, og sagen behandles inden for kort tid af supportteamet.

I vores online hjælpefunktion kan du hurtigt finde en vejledning til de fleste funktioner på SkolePortal – https://support.easyiq.dk/hc/da

Supporten kan kontaktes i åbningstiden på tlf. 70 30 18 88.